Klanten

5CA is een internationaal customer service center gericht op Video Gaming, Consumentenelektronica en E-commerce. Met ruim 900 medewerkers voorzien ze dagelijks consumenten over de gehele wereld van antwoorden via de telefoon, email, chat en sociale media. Met een sterke focus op technologie zorgen ze er continu voor om voorop te lopen in hun vakgebied.

Heidagen ☘ Het organiseren en faciliteren van heidagen met het management- en leiderschapsteam om de strategie te evalueren, nieuwe initiatieven te bedenken en de neuzen allemaal dezelfde kant op te krijgen. Elk kwartaal bedenk ik samen met het managementteam een afwisselend dagprogramma met een specifiek thema. Ik ben betrokken bij het gehele proces van idee tot uitvoering.

Data Warehouse Team Het aansturen, begeleiden en coachen van het data warehouse team om de interne en externe klanten van de juiste informatie te voorzien.

Workshops Het organiseren en faciliteren van workshops gericht op het verbeteren van de samenwerking tussen teams en teamleden.

Coaching ☘ Het (online) coachen van leden van het management- en leiderschapsteam gericht op bedrijfs- en persoonlijke groei.

☘☘☘☘☘

Marlink is de pionier in bedrijfskritische IT-, communicatie- en digitale oplossingen waarop klanten kunnen vertrouwen om hun externe activiteiten steeds slimmer, veiliger en winstgevender uit te voeren.

Data & Analytics Team ☘ Het begeleiden van het Data & Analytics (D&A) team bij het migreren van het on-premise data warehouse naar een modern data platform in de cloud. Ik zorg ervoor dat het team optimaal draait, zodat de interne klant zo goed mogelijk geholpen worden. Daarnaast richt ik mij op het coachen en begeleiden van de teamleden, waarbij zowel persoonlijke ontwikkeling als technische begeleiding centraal staat.

☘☘☘☘☘

Groei en Ontwikkeling

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial